Lugna svängar

Hej!

Då var det dag för ett inlägg igen, fast denna gången blir det av kortare (men mysigare) variant :)

Senaste veckan har varit ganska lugn och skön med blanding av det vanliga, alltså pluggande, gymmande och poolslappande.
 
Alfred fann tydligen lite tid till ett brödbak =)
 
Morötter och nötter var några av ingredienserna, mums! :P
 
Alfreds bröd satte igång lite av en bakvåg, för dagen efter gjorde jag lite kladdkaka...
 
...aldrig fel med lite jordgubbar och grädde till :)
 
Bakvågen fortsatte även dagen efter det, för då slog Alfred till med hemgjorda semlor! =D
 
En dag var vi ute på pizzakäk =P
 
Chicken-BBQ-pizza blev det för båda...
 
Idag satte vi oss vid poolbaren och firade sista dagen före avresa med varsin "Date with me", (dadel med mig, höhö)... milkshake med dadlar, riktigt god måste jag säga! =))

Det var väl det mesta av vad vi haft för oss senaste veckan.
 
Som jag sagt tidigare så åker vi iväg imrogon på vår Gulfresa, så det kommer vara ganska tyst här på bloggen fram till 9-10 mars nån gång.
 
Vi börjar med att flyga till Bahrain imorgon bitti. Vi flyger sedan vidare till Kuwait på söndag (3e) och Qatar på onsdag (6e) för att sedan flyga tillbaka till Dubai nästa lördag (9e).
 
Efter det väntar många spännande inlägg, så vi syns då! :D
 
Ta hand om er där hemma!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thepilgrim.blogg.se

"No man needs a vacation more than the person who just had one" ~ Elbert Hubbard

RSS 2.0