Änligen framme!

 
Hej!
Nu har det varit lite dåligt med inlägg här, men det har varit mycket sedan vi kommit ner, så har inte hunnit lägga upp något.
Men jag får väl börja så smått här nu då med resan ner.
 
Det började med den segaste incheckning (och säkerhetskontroll) jag nånsin upplevt på lilla Landvetter. 45+20 minuter skulle det ta, och fastän vi var på plats 1h,40m innan så slutade det med att vi fick springa som galningar till planet!
 
En sista glimt av detta skitväder (snö, kyla & dimma) på många veckor framöver! =))
 
Efter ett byte i Istanbul var det dags för sista biten till Abu Dhabi!
 
När vi landat strax efter tre på natten fortsatte resan i ytterligare tre timmar med bil, ut till Ruwais. Det var då bums i säng för att sedan vakna och bege oss mot stranden. Varför ödsla tid när jag kan göra detta?
 
Temperaturen här nere ligger nu på runt 25c, så det är inte jättevarmt, men duger gott och väl när det ändå bara är januari.
 
Ni får ta hänsyn till att jag är en newbie när det gäller bloggande, men jag ska försöka göra bättre och längre inlägg framöver. Nu vet ni åtminstone att vi är vid liv ;)
 
Kram på er så länge!
 


Kommentarer
Robin

Ser asgött ut. När komma hemma hos reportaget?, haha, hur bor ni? Hoppas ni har det bra. KRAM

Svar: Hahah skoj med lite "önskemål", ska ta några bilder från boendet så ni får se hur vi lever :)
Alex Arvidsson

2013-01-30 @ 08:17:05
Anonym

Vad bra att resan dit gick bra! Och vad skönt att veta att ni är vid liv:-Dkramisar!

Svar: Glada och vid liv ja =) Kramar
Alex Arvidsson

2013-01-30 @ 12:19:36
emmiiiiie

Du får inte glömma att lägga upp före och efterbild, vill se solresultatet efter varje vecka som går :)

Svar: Hahahaah, Emmie don't you worry! Jag ska ge dig ett helt collage med bilder vecka 4-21
Alex Arvidsson

2013-01-30 @ 14:04:20
Lena

Uuuuuusch, jag är inte alls avundsjuk.....
Men jag håller med Emmie, före och efterbild måste du kirra :D

Svar: Hehe jadå, ni ska få se resultat live till och med när jag hälsar på. Men ska kippa ihop ett före/efter bara för er skull ;p... Hoppas ni har det fint, hälsa Sweddy, kramar
Alex Arvidsson

2013-02-01 @ 13:17:16
URL: http://lenastridsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thepilgrim.blogg.se

"No man needs a vacation more than the person who just had one" ~ Elbert Hubbard

RSS 2.0